Recenzja książki „Obudź w sobie wojownika” Konrada Gacy

Konrada Gacy nie trzeba chyba nikomu przedstawiaćJ. Ten znany specjalista żywienia wydał właśnie kolejną książkę o pokrzepiającym tytule „Obudź w sobie wojownika”.

konrad gaca książka recenzja



Muszę przyznać, że natrafiając w telewizyjnym „Pytaniu na śniadanie” na cykl o tym, jak zmienił on życie tysięcy ludzi borykających się z problemami zdrowotnymi  związanymi z wagą, zawsze robił na mnie ogromne wrażenie. Bo jak to jest możliwe, że ktoś schudł ponad 100kilo? Niesamowite! Jaką motywację muszą mieć w sobie te osoby – zadawałam sobie pytanie…

Biorąc do ręki książkę „Obudź w sobie wojownika”  pomyślałam, że będzie to kolejny poradnik z serii –jak schudnąć-, z przepisami, ćwiczeniami i tym podobnymi… Jednak nic bardziej mylnego! Pozycja ta jest wielkim zastrzykiem motywacji do pracy nad sobą, dowodem na to, że jesteśmy w stanie osiągać szczyty, musimy tylko wziąć sprawy w swoje ręce i nastawić się na walkę.

„Obudź w sobie wojownika” to książka pisana prawdziwymi historiami i może właśnie dlatego jest bardzo wiarygodna i poruszająca. Pierwszą z nich jest niesamowita historia samego autora, która pokazuje dlaczego Konrad Gaca postanowił pomagać innym i traktuje swoją pracę jak misję. Nie będę zdradzać nic więcej, polecam jednak zgłębienie jego osobistej historii.

Już na wstępie autor zaznacza, że jego filozofia dochodzenia do szczęścia w życiu opiera się na holistycznym podejściu, które zakłada pozornie nieistotne aspekty, jednak osiągnięcie CELU z ich pominięciem jest niemożliwe.



Książka została podzielona na 14 rozdziałów, z których każdy poświęcony jest innej sferze. Dodatkowo, każdy z rozdziałów ma swojego „bohatera” i trudną osobistą historię. To właśnie te historie sprawiają, że cała książka jest bardzo wiarygodna i autentycznie motywuje do pracy nad sobą niezależnie od tego, co jest naszym celem – zrzucenie wagi, poprawa wynków badań, czy po prostu wypracowanie zdrowego stylu życia. Czytając te historie zwykłych -niezwykłych ludzi w różnym wieku, którzy z pomocą Konrada osiągnęli swoje cele, dostajemy wielkiego kopa do dobrych zmian!



Jak książka wpłynęła na mnie samą?

Choć sama nigdy problemów z wagą nie miałam, to z racji choroby Hashimoto, z którą żyję od wielu już lat, zostałam niejako zmuszona do dostosowania swojego stylu życia do stanu zdrowia. I choć wszelkie dobre zmiany, które nastąpiły w moim życiu były uwarunkowane stanem zdrowia, to nie ukrywam, że często mam problem z przestrzeganiem pewnych zasad, bo moja choroba zwyczajnie nie boli, tylko stopniowo pośrednio wyniszcza organizm. Po przeczytaniu „Obudź w sobie wojownika”, nie ukrywam, że mam ochotę walczyć jeszcze silniej o swoje zdrowie i oczywiście podchodzić do tego holistycznie.

„Obudź w sobie wojownika” to książka o motywacji do cielesnych i zdrowotnych zmian z uwzględnieniem własnej głowy i otoczenia.

Zachęcam do lektury! Naprawdę warto poznać opisane w książce historie, bo dzięki nim autentycznie wzrasta motywacja do zmian. Książkę przeczytałam w półtora dnia;), napisana jest łatwym językiem, o czytelnej czcionce.

Lubicie książki mające na celu wzbudzenie motywacji do zmian osobistych w oparciu o prawdziwe historie?

Pozdrawiam,

Martyna

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz