Jak przemycić młody jęczmień aby go nie było czuć? cz.1 – przepis na koktajl!

Zapraszam dziś na pierwszy z dwóch zaplanowanych przepisów na przemycenie młodego jęczmienia!!

Jakiś czas temu pisałam o zdrowych produktach, których nie jestem w stanie przełknąćJ ze względu na ich smak LINK. Tak już mam, że nawet jeśli wiem, że coś jest superzdrowe, a mi nie smakuje, nie będę spożywała tego na siłę. I z tego, co wiem, Wy macie podobnie.
Niejednokrotnie wydawało mi się, że nie ma sposobu na pewne produkty, a tu zaskakująco okazywało się, że wystarczyło poszperać w internecie, pokombinować i sposób na przemycenie znajdywał się.

Podobnie było z młodym jęczmieniem – gdy pierwszy raz go kupiłam , przyrządziłam zgodnie z opisem na opakowaniu (rozmieszałam z wodą). Powstała pięknie zielona ciecz… niestety nie byłam w stanie wypić nawet kieliszka tej superzdrowej mikstury.

zielony jęczmień jak przemycić


Postanowiłam dodać go do koktajlu, po prostu sypnęłam łyżeczkę to do jednego, to do drugiego i …ale cały czas czułam ten posmak siana… Pogodziłam się, że młody jęczmień nie jest dla mnie.
Gdy ostatnio otrzymałam paczkę z produktami do wypróbowania ze sklepu EKODIS i zobaczyłam tam młody jęczmień, nie byłam zachwycona. Dałam mu jednak jeszcze jedną szansę i oto przychodzę ze świetnym sposobem przemycenia goJ.

Wystarczy rozcieńczyć łyżeczkę w szklance soku pomarańczowego, nigdy w wodzie. I oto cały sekretJ Gwarantuję, że nie czuć smaku siana, haha.

zielony jęczmień przepis


A oto przepis na banalny koktajl:

  • Banan
  • Sok pomarańczowy (100% lub świeżo wyciskany) - ilość w zależności jaką gęstość lubimy
  • Łyżeczka sproszkowanego młodego jęczmienia





Po prostu blendujemy i pijemy na zdrowie!
Nie spodziewałam się, że znajdę taki prosty sposób na przemycenie znienawidzonego przeze mnie młodego jęczmienia.

Lubicie produkty typu młody jęczmień, czy trawa pszeniczna?
Czy też przeszkadza Wam ich smak i przemycacie je? Jakie są Wasze sposoby na kamuflażJ

Przypominam Wam też o zniżce -10% na zakupy w sklepie EkoDis na hasło "HealthyLife" !

Pozdrawiam,
Martynika


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz