Gdzie robię eko-zakupy oraz rabat w eko-sklepie dla Was!

Często pytacie mnie w komentarzach gdzie zaopatruję się w różne zdrowotne "dziwactwa".
Otóż najczęściej korzystam z pobliskiego sklepu zielarskiego; kupuję też wiele rzeczy w Rossmanie na dziale spożywczym "eko".
Gdy jednak chcę zrobić zapasy i w większej ilości, zdecydowanie wybieram zakupy internetowe

Zamawiam duże paczki produktów, przez co wychodzi tanio w przeliczeniu na kilogram (np. kaszy czy suszonych owoców). I choć zwykle "nawrzucam" do koszyka naprawdę wiele produktów i cena ostateczna jest spora (!!!), to moich "suchych" zakupów (bo takie głównie robię w tej formie) wystarcza mi na kilka dobrych miesięcy. W rezultacie, gdybym kupowała to wszystko pojedynczo, w małych paczuszkach, wyszłoby dużo drożej...

Grunt to jednak znaleźć sklep, który ma wiele produktów do wyboru i niskie ceny.
Ja bardzo lubię sklep Ekodis https://www.ekodis.pl/ , z którym mam przyjemność współpracować od niedawna.



Z tej okazji dla wszystkich moich czytelników mam rabat -10% na cały asortyment! Wystarczy wpisać "HealthyLife" przy podsumowaniu zamówienia.

Zachęcam gorąco do skorzystania z rabatu, sprawdzenia eko-sklepu i przetestowania jakichś nowych produktów.

Gdzie zwykle zaopatrujecie się w "suche" eko-produkty? Zamawiacie internetowo czy kupujecie stacjonarnie?Co zamawiacie najczęściej?

Pozdrawiam,
Martynika

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz