7 zdrowych i szybkich śniadań - podsumowanie wyzwania blogowego

Już wyjaśniam o co chodzi :). Blogowy projekt śniadaniowy to małe siedmiodniowe wyzwanie, którego zorganizowania podjęła się Różowa Klara z www.rozowaklawa.pl . Celem było przygotowanie siedmiu śniadań, oczywiście zdrowych, ale też szybkich i różnorodnych oraz podzielenie się nimi w podsumowaniu, co czynię teraz. W wyzwaniu wykorzystałam głównie moje ulubione, sprawdzone przepisy. Jest to moje pierwsze tego typu wyzwanie i z chęcią podejmę się kolejnego, już wiem „czym to pachnie”.
Oto moje propozycje na zdrowe i szybkie śniadania na 7 dni.




Sycący owocowo- jogurtowy miks – składniki: jogurt grecki, banan, kiwi, nasiona chia, pomarańcza



        Owsianka śliwkowo – bananowa – link do przepisu


    Najlepsze kanapki na świecie z masłem orzechowym i bananem - link do przepisu



    Jajecznica z imbirem i ziołami - link do przepisu


   Owsianka z jajkiem - link do przepisu



    Owsianka piękności Heleny Rubinstein - link do przepisu


  Kanapki z serem pleśniowym, rukolą i żurawiną – składniki: chleb razowy pełnoziarnisty, ser pleśniowy, rukola, żurawina dobrej jakości



Dzięki wyzwaniu podsumowałam sama dla siebie jakie śniadania lubię najbardziej – królują owsiankowo- owocowe, o słodkim smaku. Nieśmiertelnie raz w tygodniu pojawić się muszą u mnie kanapki z masłem orzechowym. Przypadkiem natrafiłam też w sklepie na figę, dzięki czemu jedno ze śniadań było naprawdę oryginalne. Dziękuję Klaro za zorganizowanie wyzwania!

Który przepis lub zdjęcie najbardziej przypadło Wam do gustu?

Pozdrawiam,

Martynika

18 komentarzy:

  1. Owsianka z bananem to mój zdecydowany śniadaniowy faworyt, mogłabym jadać na okrągło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kanapki z bananem i owsianki to moi ulubieńcy :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Kanapki z serem i rukolą :) rewelacja :) choć ja częściej wybieram ciepłe śniadanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, to taka typowo letnia orzeźwiająca wersja:)

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. 1Jeszcze nigdy nie jadłam kanapki z masłem i bananem, ale jeszcze bardziej zaciekawiła mnie owsianka piękności Heleny Rubinstein

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tam lubię na śniadanie kanapeczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie że tak! Nie tylko owsiankami człowiek żyje!:)

      Usuń